fbpx

Apel UOKiK do przedsiębiorców telekomunikacyjnych

8 października 2019 roku

PRZECZYTAJ:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaapelował do 10 operatorów usług telefonicznych, internetowych i telewizyjnych (Cyfrowego Polsatu, ITI Neovision, Multimedii Polska, Netii, Orange, P4, Polkomtela, T-Mobile, UPC, Vectra), żeby w reklamach podawali podstawowe ceny, bez uwzględniania promocji i rabatów. Prezentowanie cen z rabatem tak jak cen standardowych to wprowadzanie konsumentów w błąd. 

Regulator wysłał listy do przedsiębiorców i dał telekomom czas do 31 grudnia br. na odpowiednie zmiany w materiałach marketingowych. Zaznaczył, że w przeciwnym razie może nałożyć kary, które mogą wynosić nawet do 10 % rocznego obrotu.

Czytaj więcej na:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=15824

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uokik-do-telekomow-i-dostawcow-telewizji-zmiencie-reklamy-ceny-musza-byc-bez-rabatow