12 kwietnia 2024

Szukamy pracownika do Administracji KPM!

Kim jesteśmy? 

Od 2010 roku świadczymy usługi na rzecz przedsiębiorców telekomunikacyjnych i podmiotów świadczących usługi w Internecie. Nasi Klienci
to izby gospodarcze oraz wiodący operatorzy telekomunikacyjni w Polsce.
 

Kim dla nas będziesz? 

Dołączając do KPM szybko zorientujesz się, że jesteś dla nas nieocenionym wsparciem i partnerem, a zespół kancelarii wyczekiwał do pomocy właśnie Ciebie.  

Nie będziesz w nieskończoność kopiować dokumentów czy parzyć codziennie kawy. Poznasz w tym czasie specyfikę pracy kancelarii, daleką
od promowanej w serialowym
Suits czy Ally McBeal ale nadal ciekawą, jeśli nie ciekawszą. 😊  

Twój Przełożony a zarazem Buddy to Monika – nasz wszechogarniający Office Manager.  

To na jej pomoc będziesz mogła/mógł liczyć nie tylko w pierwszych dniach pracy. Monika zadba o wyznaczenie kierunków, które łagodnie i szybko wprowadzą Cię w sprawne zarządzanie obszarami związanymi z organizacją biura, poczty czy dokumentacji.  

Jeśli już wiesz jak ważną rolę będziesz spełniać w kancelarii zapraszam do ciekawszej lektury. Zobacz, co czeka na Ciebie w dalszej części. 

Czym będziesz się zajmowała/zajmował? 

  • Obsługą korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (opisywanie wg standardów, wprowadzanie terminów do kalendarza, przygotowanie załączników, wysyłka), 
  • Realizacją płatności związanych z działalnością kancelarii, 
  • Dbaniem o bieżące funkcjonowanie biura (m.in. zamawianie materiałów eksploatacyjnych, pilnowanie terminów przeglądów, kontakt z administracją budynku), 
  • Współpracą z działem IT (zgłaszanie zapotrzebowania, kontrola stanu, zgłaszanie usterek), 
  • Wsparciem w organizacji spotkań, szkoleń, konferencji oraz działaniach marketingowych, 
  • Bieżącym monitorowaniem tematów w zakresie zamówień publicznych,  
  • Wsparciem zespołu prawników w codziennych czynnościach np. weryfikacja statystyk, porównania danych, dostarczania treści, 
  • Jesteśmy otwarci na zmiany więc masz pełną swobodę w proponowaniu implementacji nowych rozwiązań, usprawnień, automatyzacji
    w funkcjonowaniu kancelarii.  
     

Aby sprawdzić się w tej roli powinnaś/powinieneś: 

  • Mieć minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta biura, kancelarii lub stanowisku związanym z pracami administracyjnymi, 
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy na poziomie minimum dobrym z MS Office (Word, Excel, Power Point, Sharepoint). Będziesz pracował/a z pakietem Office na co dzień więc ich znajomość jest niezbędna, 
  • Pracujemy również na wewnętrznym systemie kancelarii, w który wdrożymy Cię w ciągu pierwszych dni pracy, 😊  
  • Mieć duże poczucie odpowiedzialności, 
  • Wykazywać samodzielność w działaniu,  
  • Być skrupulatny/a: terminy są w wielu sprawach nieprzekraczalne a poprawne zaadresowanie korespondencji kluczowe,  
  • Pojawiać się w biurze (jesteśmy na Strzeleckiej) od poniedziałku do piątku i dysponować czasem w godzinach 12:00-16:00 lub 13:00-17:00 (do ustalenia).  

Oferujemy 

  • Umowa o pracę, umowa zlecenia, b2b na ½ etatu – Ty wybierasz jaka forma współpracy Ci odpowiada, 
  • Adekwatne wynagrodzenie przy założeniu około 80 godzin w miesiącu: startujemy od 2000 zł netto, jednak finalna stawka zależeć będzie od Twojego doświadczenia i formy zatrudnienia, 😊  
  • Piątkowe ucztowanie: w piątki spotkasz w KPM koneserów kuchni świata. To w ten dzień wspólnie jemy ulubione posiłki, które zamawiamy
    do kancelarii. Całość okraszona jak zwykle dobrą atmosferą i rozmowami,
    😊  
  • Rzetelne wdrożenie stanowiskowe, które przeprowadzi Monika – Office Manager, z którą praca jest benefitem samym w sobie 😊– sam/a ocenisz, 
  • Indywidualne traktowanie – będziesz wiedział w jakim kierunku zmierzasz. 

Jak wygląda rekrutacja w KPM? 

1. Analiza nadesłanych aplikacji.
2. Rozmowa telefoniczna z kilkoma wybranymi kandydatami (60 minut) – cel: przybliżenie profilu kancelarii, wzajemnych oczekiwań, rozmowa o doświadczeniu.  
3. Spotkanie rekrutacyjne f2f w kancelarii z Office Managerem + case study – cel: chcemy bliżej poznać Twoje umiejętności oraz odpowiedzieć na dodatkowe pytania.
4. Feedback do wszystkich kandydatów
5. Witamy na pokładzie 

Jesteś odpowiednią kandydatką/kandydatem, jeśli z pełnym zaangażowaniem będziesz wspierać kancelarię w codziennych działaniach
i lubisz to co robisz.
Jeśli w dodatku czujesz ekscytację na myśl o tym, że będziesz odpowiadać za całość procesów administracyjnych w kancelarii i mieć realny w pływ na zmiany – APLIKUJ! 

Mail: rekrutacja@kancelaria.media.pl